2011-01-03
 00:03:43

113. Årets första vurpa/vurpor !

Hejsan !
Orkade inte blogga igår så slänger in inlägget nu ist !
fint blåmärke eller hur ?
man är ju så jävla duktig och ramla2 gånger på exakt samma sätt och ställe !
Första gången jag ramla låg man typ i 5 min och inte kunde röra mig för hela benet hade domnat bort.
Sen var Madde tvungen att hålla mig i armen hela vägen hem till Nattah så jag inte skulle ramla igen
sen precis när vi kom fram till Nattah uppfart så släpper madde mig bara utan förvarning så jag tar bara ett steg sen gjorde man rejäla vurpan och landa precis likadant och Madde börjar as garva så hon börja lipa så låg man där typ 10 i vattenpöl och vred i smärtor med en as garvande Madde brevid mig
som hade ringt efter Nattah efter hjälp att få upp mig.
direkt när Nattah kmr ut
- Vem är det som ligger där ?
- Nee , det är Daniella hon halkade HAHAHA !
Ligger och vinkar lite till Nattah som brister ut i asgarv.
Och jag bara ligger där och bah uhm hjälp mig upp !
Nattah börja dra i min arm för att få upp mig så kmr Madde och drar i samma arm så jag åker ju bara på rumpan ner för isen man sitter där och skriker
- MADDE TA ANDRA ARMEN ! MADDE TA ANDRA ARMEN ! MAAAAAAAAAAAAAADDE !
Sen fattar miffot bah aha (a)
Tillslut får man upp haltande lilla mig sen in och hoppa upp för alla trappsteg !
Ajja har stiligt blåmärke iaf ! Serut som den har liten svans tihihi (a)
puss.



alex

söt :O


Yohanna " Yojjoh"

gulligt ;ppp



PUBLICERAT: 2011-01-04, 06:23:01 | URL: http://yohannaaahs.devote.se

KOMMENTERA HÄR PUSS:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: