2011-01-04
 10:44:00

117. sprutor? to hell with them !

Tja !
Asså fan va jag hatar vårdcentralen vill på något sätt vrida huvudet på dem allihopa *vrede!*
efter 2 h 30 min så är man hemma från helvetet .
värsta på hela året (so far) inträffade idag ..
BLODPROV ! DADADA *dramatisk musik*
För er som gick på ström vet vrf det är de ..
kör en snabbfattning :
När jag gick på Strömsskolan så skulle vi ta stelkrampsprutan allt gick såhär bra tills jag helt plötsligt fick för mig att kolla på sprutan så blev yr som in i helvete och bara några sekunder efter så ligger jag på golvet med benen rakt upp i luften, första tanken var att sjuksystern hade slagit ner mig (dömm mig inte jag slog i huvudet!) men sen när man fått tillbaka fattningen sa hon att jag hade svimmat ..
Där började hela min värsta fobi mot sprutor !
Så det räcker att någon sticker mig med en penna och säger det är en spruta så får jag hur jävla ont som helst och blir yr och i värsta fall faktiskt börja gråta eller spy ..
och jaaaaaa jag är en mes när det gäller sånt !
men annars är jag riktigt tuff ! B-)
anyway nu !
Jag har halsfluss igen , Tack Jesper älskar dig med !
6 tabletter om dagen ! (älskar dig igen älskling..)
3 Ibumetin & 3 Andra som jag inte kom ihåg vad dem hette , äckliga iaf..
Ähh genomgått det en gång så vrf inte en gång till ?
helst inte meeeen..
yesyes ska städa rummet lite nu hade jag tänkt mig !
Carro Baby & Camilla Älskling kmr sen ju ;D
puss.




KOMMENTERA HÄR PUSS:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: